SSブログ

ラブリーでした~☆ [ライブ]

10月27日はラブリーでのライブでした。



蜈ィ・撰シ假シ・jpg[1].jpg


















とっても寒い日でしたが
たくさんの方にお越しいただきました。


ありがとうございました!!


嬉しかったです^^



・・61[1].jpg

















ちょっとオニュウのワンピの着方が・・・

ベルト下がってきてます(笑)




蠕ウ逕ー・撰シ托シ・jpg[1].jpg























この日おおモテだった徳田智史さん





貂。霎コ048[1].jpg

















ピアニストは渡辺ショータ君




豐ウ譚・32[1].jpg

















ドラムスは河村亮君




久々のラブリーで
とっても緊張しましたが
後から写真を見ると楽しそうです^^


・・39[1].jpg

























そして誕生日が近いので
たくさんプレゼントいただいちゃいました♪

外にもお花です~^^

・喫201[1].jpg

























おおモテしてる徳田さんが
いないので
テディさんに写真を全員で撮ってもらうのに
待機中に3人で☆



・・19[1].jpg


















うふふ~♪



全員揃うまでにかなりの時間がかかりました~☆
・・33[1].jpg



















ホントにお越しいただいた皆さまありがとうございました^^





同じメンバーで次回のラブリーは
2月7日です☆


是非
頑張らねばっ!



皆様応援よろしくね


nice!(15)  コメント(5)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 15

コメント 5

HAL

寒くなってきたけど、春のようなワンピ―スですねー^^

フリフリ感がルンルン度アップですw

喉を守って、冬の仕事がんばって!!
by HAL (2010-10-30 13:08) 

クリンピア

画像を見ている限り、生き生きしているのが伝わってきますよ。
やっぱり、歌っている時が一番輝いているんですね~。
素敵でしたよ。
そして、お誕生日っていつですか~?
by クリンピア (2010-10-30 17:33) 

abu

いつも素適で羨ましいです~~
by abu (2010-10-31 03:15) 

Oakley

But this attitude obviously laid on the ethical lover of Ibsen a not inconsiderable obligation. If the new drama had an ethical goal, what was it? and if Ibsen was a moral teacher, what the deuce was he teaching? Answers to this query, answers of manifold brilliancy and guarantee, have been scattered through each of the dramatic criticisms of those years around the Saturday Evaluation. But even Bernard Shaw grew tired following a time of discussing Ibsen only in connection together with the present pantomime or the most recent musical comedy. It was felt that so much sincerity and fertility of explanation justified a concentrated attack; and in 1891 appeared the brilliant book named The Quintessence of Ibsenism, which some have declared to be merely the quintessence of Shaw. On the other hand this may perhaps be, it was actually and profession the quintessence of Shaw?ˉs theory of your morality or propaganda of Ibsen.
by Oakley (2013-06-02 04:37) 

what stores sell toms

Sharing some thing is superior than keeping up-to our self, thus ラブリーでした~☆:薫のHappy Diary:So-netブログ the YouTube video that is posted at this time I am going to share by my family and friends.
by what stores sell toms (2013-06-23 02:31) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。