SSブログ

パーティでした [音楽]

先日25日(金)は
月うさぎの2周年記念のパーティでした♪

 

 月うさぎに出演している
アーティストが一堂に集まりました~☆

 

 

40人くらいかな?

とっても大きな会場で素敵でした☆

 

 

司会者も
久本朋子さん☆

PAP_0128.JPG

 

PAP_0124.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

そして、愛知の歌姫5人組み~☆

私たちが最初の演奏でした。

 

カオリンは
You raise me upを歌いましたよ☆

パーティ.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

生徒さまが写真を撮ってくれました^^

なんと、カオリンの時は
総勢9人のバンドで超豪華でした~♪

 

生徒さまから素敵なお花をいただいて
グリーンのドレスにぴったりでした☆

 

PAP_0121.JPG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
翌日にはお部屋で
満開に開いてくれました~☆
 
 
素敵^^
 
 
 
 
 
さて、27日本日は
春日井市の
「サボテンと目玉焼き」に
歌いに行きますよ~☆
 
 
杉丸くんとDuoです♪
 
 
 
楽しみ~^^ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


nice!(17)  コメント(7)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 17

コメント 7

fullcon

あら?久本さん、、、ちょっとふっくら、、、
by fullcon (2011-11-27 16:21) 

designer sunglasses

I've been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever before.
by designer sunglasses (2013-06-04 03:16) 

cheap louis vuitton outlet online

パーティでした:薫のHappy Diary:So-netブログ cheap louis vuitton outlet online http://goo.gl/CS9Ok
by cheap louis vuitton outlet online (2013-07-09 15:30) 

cheap louis vuitton

kwjggnp fvtvwjziikx pnzimmjn nfrjlq パーティでした:薫のHappy Diary:So-netブログ dlkczcjl rgszdeqhnuc samaqzkyl xddryfyi hixltzpcweb ocyreiws
by cheap louis vuitton (2013-08-04 11:20) 

時計

With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright infringement? My blog has a lot of unique content I've either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any solutions to help prevent content from being stolen? I'd genuinely appreciate it. 時計 http://osdi.org/tokei04.html
by 時計 (2013-08-10 11:10) 

腕時計 メンズ

Howdy! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to give it a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers! Wonderful blog and amazing design and style. 腕時計 メンズ http://osdi.org/tokei01.html
by 腕時計 メンズ (2013-08-10 11:11) 

スニーカー レディース

Hey! Would you mind if I share your blog with my twitter group? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks
スニーカー レディース http://スニーカーj1.seesaa.net
by スニーカー レディース (2013-10-07 01:04) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

湯たんぽサボテンでした~☆ ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。